کیا سراتو کوپه

KIA CERATO KOUP

سال ساخت : 2010 کارکرد : 95000 کیلومتر گیربکس : اتوماتیک

  • کیا سراتو کوپ (قرمز)
  • بیمه تا 99/01 از اول تخفیف بیمه / بیمه بدنه تا 99/08
  • بدون تصادف
  • فنی عالی / 4 حلقه لاستیک نو کره ای / موتور 2000 / سانروف / صندلی چرم / مانیتور پایونیر / دوربین / گیربکس اتومات / کارکرد واقعی
  • نقد و اقساط
بهرام خودرو (Bahram Khodro) معتبرترین مرکز خرید و فروش انواع خودروهای ایرانی و خارجی صفر و کارکرده به صورت نقد و اقساط (چک و سفته)
برای دریافت قیمت لحظه ای این خودرو با شماره های مجموعه بهرام خودرو تماس حاصل فرمایید.
خرید اقساطی
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی

(KIA CERATO KOUP) - کیا سراتو کوپه

کیا سراتو کوپ یک خودرو اسپرت کوچک است که بر اساس کانسپت کیا کوپ ساخته شده است. این کانسپت در سال 2008 در نمایشگاه خودرو نیویورک به نمایش درآمد و همزمان با معرفی نسخه نهایی، وارد بازار شد. کیا از همان ابتدا اعلام کرد که هدف از ساخت سراتو و به ویژه سراتو کوپ، جلب توجه مشتریان جوان بوده و باید گفت تاحدودی هم در رسیدن به این هدف موفق بوده.

کیا سراتو کوپ از سال 2010 توسط اطلس خودرو در بازار کشورمان عرضه شد و باتوجه به موفقیت مدل سدان و نیز طراحی جذاب و جوان پسند، توانست به فروش خوبی دست پیدا کند. می‌توان سراتو رقیب خاصی در این کلاس نداشت و همین موضوع باعث شد به یک خودرو خاص تبدیل شود. هرچند اگر هدف از خریداری آن، در اختیار داشتن یک خودرو اسپرت است، گزینه‌های اسپرت‌تری هم وجود دارند.

کیا سراتو کوپه در نسل‌های بعدی هم همانند گذشته در دسترس است ولی باید گفت سراتو کوپ جدید، به هیچ عنوان جذابیت مدل‌های قدیمی را ندارد و به همین دلیل، نه در ایران و نه در بازارهای جهانی نتوانست موفقیت برادر بزرگ‌تر خود را تکرار کند.

کیا سراتو کوپ مدل 2010، از نظر ظاهری تفاوت‌های مهمی با مدل سدان دارد تا به این ترتیب، به یک خودرو اسپرت تبدیل شود. در نمای جلو، ورودی‌های هوای جانبی بزرگ‌تری دیده وجود دارد و در نمای جانبی رینگ‌های متفاوتی از مدل سدان برای مدل کوپه در نظر گرفته شده. اما شاید بیشترین تفاوت‌ را بتوان در نمای عقب مشاهده کرد. در نمای عقب، یک دیفیوزر مشکی رنگ وجود دارد و ورودی دوگانه اگزوز، موجب شده تا چهره جذاب‌تری به خود بگیرد. چراغ‌های عقب هم باریک‌تر شده و در مجموع باید طراحی سراتو کوپ را خوب ارزیابی کرد.

در طراحی کابین سراتو کوپ و سدان تفاوت زیادی دیده نمی‌شود و طراحی داشبورد و فرمان شباهت زیادی به هم دارند. تفاوت میان این دو در بخش جلو، بیشتر در پنل درهاست و محل قرارگیری کلیدهای کنترلی در پنل درها، متفاوت است. صندلی‌های عقب در سراتو کوپ باوجود اینکه ابعاد چندان بزرگی ندارند، اما تقریبا راحت هستند. در بعضی مدل‌ها کابین تریم دو رنگ دارد و سعی شده تا نمای اسپرت بیشتری داشته باشد.

کیا سراتو کوپ از نظر تجهیزات رفاهی و آپشن‌ها، عملکرد نسبتا خوبی دارد و ویژگی‌هایی چون 6 عدد کیسه هوا، ایموبلایزر، ورود و استارت بدون کلید، سیستم صوتی با قابلیت پخش USB, iPod, CD, MP3، آینه‌های الکتروکرومیک، سنسور پارک عقب، کروز کنترل، سانروف، گرمکن صندلی‌های جلو و چراغ‌های جلو اتوماتیک را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بدون دیدگاه